оғыз қаған ұлдары - оғыз қаған жыры оқу > 자유게시판

본문 바로가기

견적문의하기


자유게시판

оғыз қаған ұлдары - оғыз қаған жыры оқу

페이지 정보

profile_image
작성자 Christa
댓글 0건 조회 28회 작성일 24-10-09 10:13

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
оғыз қаған ұлдары - оғыз қаған жыры оқу [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Оғыз-наме’’-түркі тектес халықтардың ежелгі шежіресін генеалогиялық аңыздар негізінде көркем тілмен баяндайтын эпостық шығарма. Соның өзінде, шығарманың. Күлтегін Құтлық (Елтеріс) қағанның екінші ұлы, Білге қағанның (Могилян) Қаған тағына оның інісі Қапаған (жж.) Оғыз тарапқа,. Оғыз қаған жырының тілдік ерекшеліктеріне тоқталу Іv. cабақты меңгерту. Карточкамен жұмыс Оқушыларға Қорқыт ата кітабы және оғыз қаған жыры бойынша жасалған карточкаларды таратып беру. Сабақтың тақырыбы: «Оғыз қаған» жыры Сабақтың мақсаты: Оқушыларға «Оғыз қаған» жырының мазмұнын, тарихын түсіндіру. Сабақтың міндеті: Оқушыларға мақал-мәтелдер мен жұмбақтар жаттату. Күтілетін нәтиже:Оқушылар топтасып жұмыс жасап, сыни тұрғыдан ойлана біледі, бір. Сабақтың барысы а) Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу,түгелдеу,оқу құралдарын тексеру.Сыныптың тазалығына көңіл бөлу.Оқушылардың зейінін сабаққа аудару. ә) Үй тапсырмасын пысықтау Үйге берілген тапсырманы сұраймын. Оқушыларға бірнеше сұрақтар қоямын б) Жаңа сабақты түсіндіру. Оғыз Қаған" жыры атты Ашық сабақ, пәні Қазақ әдебиеті. Ұстаз тілегі сайтынан жүктеп алыңыз ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен. Қазақ және әлем әдебиетінің үздік шығармаларын оқу және тыңдау мүмкіндігін ұсынатын ауқымды онлайн платформа. Мұнда ұлттық әдебиетіміз мен отандық ғылымның, өнеріміз бен сан-саладағы шығармашылық өкілдеріміздің жәдігерлері заңды негізде жинақталған. «Оғыз қаған» жыры. «Оғыз қаған» жыры. Автор Оғыз қаған жырын кәсіби диктор Бүркіт Бекмағамбетовтің оқуында тыңдауға болады. Оғыз қаған" дастаны — түркі тектес халықтардың ежелгі шежіресін генеалогиялық аңыздар негізінде көркем тілмен баяндайтын эпостық туынды. „Оғыз қағанның" атауы жайында әр кезде әртүрлі пікірлер айты- лып келді. Бірқатар зерттеушілер оны күні бүгінге дейін „Оғыз-наме" деп атайды. Шындығына келсек, „наме" сөзі парсы тілінде „хат", „өтініш", „трактат", „кітап" деген мағына беретіні мәлім. Сол себепті „наме" сөзі. Оғыз қаған оны көргенде есi қалмады, сүйдi, алды" ("Оғызнаме". Алматы 1986. 27-28 б.) Оғыздың үш ұлы – Күн, Ай, Жұлдызды дүниеге әкелген де. Қазақтың Оғыз жырының фрагменттерi жеке-жеке аңыздарға арқау болғаны өз алдына, "Оғызнаменiң" мазмұны жапонның көне мифтерiнде өз қалпында баяндалған. Қаһарманы Оғыз қаған деп аталмаса да. Оғыздар- ертедегі түркі тайпаларының бірі. Оғыздар жайында оның ханы Оғыз қағанның әскерей жорықтары, ерлік істері туралы көркем жыр. Оғыз-наманың ұйғыр. 1 Әңгміе КYНШЫҒЫСТАҒЫ ОҒЫЗ ЖЫРЫ НҰРЫНАН АЙДЫҢ ЖАРАЛҒАН Ертеде Такэтори деген қария өмiр сүрiптi. Ол күн сайын тауға бамбук кесуге барады екен. Бiрде қария әдеттегiдей ағаш кесiп жатқанда, бiр бамбуктен нұрлы сәуле жарқ ете қалады. "О, тоба!" деп, таңданған Такэтори бамбукты жарып қараса, iшiнде сәби бар екен. Оғыз қаған жайлы миф Оғыздар, байырғы түркі руларының одағы, бірінші мыңжылдықтың басынан бастап, негізінен, Сырдария өзенінің сағасында өмір кешкен. Бұл жайында Орхон-Енисей жазуларында, атап айтқанда, Күлтегін туралы поэмада мағлұматтар бар. IX – X ғасырларда оғыздар мемлекет құрып, астанасы Сырдарияда болды. Бұл қала Жаңакент немесе Жаңа Гузия деп аталды. 965 жылы оғыздар Киев Русімен одақтасып, сонымен бір мезгілде бұл кезде күшейіп алған Хазар қағанатымен соғысады. Бұл шайқаста оғыздар жеңіп шығып, өз ықпалын Каспий теңізінің солтүстікшығыс жағалауына дейінгі аймаққа жүргізеді. М.Мақатаев "Аққулар ұйықтағанда" 8-сынып қазақ әдебиеті. Ы.Алтынсариннің әңгімелері (Табыс критерийлері арқылы топ жұмысын қорғау) Ашық сабақ Ахмет Ясауи 8 сынып. Ашық сабақ "Көксерек" 8 сынып. Оғыз қаған жырын талдау. Сілтеме. Оқу бағдарламасы, оқулық, оқыту әдістемесі. Жалпы мақсаты. Жырдың мазмұнын пайдалана отырып.



танымдық мақала - танымның түрлері [Читать далее...]

Танымның формалары мен түрлері көп. Ең алдымен таным ғылыми және ғылыми емес деп бөлінеді. Ғылыми емес танымның түрлеріне күнделікті тұрмыстағы танымдар, көркем бейнелер, діни танымдар т.б. жатады. Ғылыми таным – таным процессінің негізгі түрі. Ғылыми танымның негізгі міндеті – заттар мен құбылыстардың негізгі сырын, олардың өмір сүру және даму заңдылықтарын ашу. Ғылыми таным негізгі екі деңгейден тұрады: эмпириялық және теориялық. Гипотеза ұғымы, түрлері. рухани бағыт-бағдардын тәсілі және танымдық қызметінің құралы ретінде қарастырады. Сананың пайда болуы жөнінде әртүрлі концепциялар бар, олар: 1. Танымның. Ғылыми танымның нәтижелері түсініктерді қалыптастырумен аяқталады. Ғылымның түсініктілігі бір-бірімен тығыз байланысты аксиомалар, теоремалар мен тұжырымдардың қатаң логикалық. Ғылыми танымның екі деңгейі бар: эмпирикалық және теориялық. «Бұл айырмашылық өзінің негізі бірдей емес, біріншіден, ең танымдық белсенділіктің тәсілдері (әдістері), екіншіден, қол. Негізгі мақсаты: Ғылыми танымның мәні мен құрылымын, теориялық сипатын түсіндіру, практиканың маңыздылығын дәлелдеу. Негізгі түсініктер: метод, методология, эмперика, эксперимент, фальсификация, синтез, анализ, индукция, дедукция, идеализация. Таным, қоғамдық процесс. Таным процесінің негізі. Сезімдік және логикалық таным Ақиқат теориясы. Ғылыми таным логикасы мен методологиясы. Ғылым этикасы. Ақыл парасат, сана – сезім иесі ретінде адамның ең басты қасиеттерінің бірі — өзін қоршаған ортаны танып – білуге деген ерекше ұмтылыс. Адам айналасындағы әлеуметтік дүниені, табиғи әлемді танып білу барысында олардың ішкі құпиясына үнілнді, қасиеттерін анықтайды, даму. Қазақ тіл білімінде тіл мен таным байланысының зерттелуі. Танымдық қызметте ойлаудың қолданатын құралы тіл. Тіл және сана. Жұмыс түрі: Дипломдық жұмыс. Ғылыми танымның методологиясы адамның танымдық және практикалық қызметінің әдістері мен тәсілдері туралы теориялық ілім. адамның танымдық және практикалық қызметінің әдістері мен. Негізгі мақсаты: Ғылыми танымның мәні мен құрылымын, теориялық сипатын түсіндіру, практиканың маңыздылығын дәлелдеу. Негізгі түсініктер: метод, методология, эмперика, эксперимент, фальсификация, синтез, анализ, индукция, дедукция, идеализация. Таным, қоғамдық процесс. Таным процесінің негізі. Сезімдік және логикалық таным Ақиқат теориясы. Ғылыми таным логикасы мен методологиясы. Ғылым этикасы. Ақыл парасат, сана – сезім иесі ретінде адамның ең басты қасиеттерінің бірі — өзін қоршаған ортаны танып – білуге деген ерекше ұмтылыс. Адам айналасындағы әлеуметтік дүниені, табиғи әлемді танып білу барысында олардың ішкі құпиясына үнілнді, қасиеттерін анықтайды, даму. Проблемалық мақала –әрбәр мақалада белгілі бір дәрежеде көтерілген проблема болады да, солардың ішіндегі кейбіреулері әдебиеттің алдында тұрған теориялық және практикалық мәні зор, күрделі мәселерді қозғауымен де ерекшеленеді. Әдеби дамудың барысында, кқркемдік ізденістердің нәтижесінде ескінің ескіріп, жаңаның өмірге келуімен байланысты қанша жаңалықтар өмірдің есігін қағып жатады. Дидактикалық ойын – оның аты айтып тұрғандай, баланың ақыл ойын дамытып, таным түсініктерді ажыратудағы әдістердің бірі. Ойын арқылы оқыту – мектеп жасына. Таным үдерісінің түрлері Танымның түрлері көп: 1.Мифологиялық түрлері 14. Сезімдік таным: Тікелей бейнелеу; Сыртқыны бейнелеу; Жекеніі бейнелеу. 15. Практикалық іс-әрекет процесінде адамдарда түйсіктер, қабылдаулар, елестер қалыптасады. 16. Сезімдік таным түрлері: Түйсік; Қабылдау; Елес. Рационалдық танымның 17. Дамуында ауытқуы бар балалардың танымдық қабілеттерін тексеруге ең бар балалармен жүргізілетін түзете дамыту жұмыстарының түрлері көп. Мақала жанрының түрлері. Бас Мақала заманымыздың негізгі бағытын, үкіметтің алға қойған саяси, шаруашылық, мәдени міндеттерді түсіндірді. Бас мақаланың стильдік құрамы да әртүрлі.

ғажап қой аспан әлемі, аспан әлемі туралы аңыз 3d баспа, 3d баспалардың маркалары туралы мәлімет орыс тілі тест 11 сынып жауаптарымен, орыс тілі тест 9 сынып халық саны бойынша үлкен мемлекет, халық саны төмен 10 ел
көркем жазу сандар
қазақстандық швейцария-американдық колледжінің
сыпыра жырау қай жырда кездеседі
20 балдық бағалау шкаласы
қан сұйылтатын система

.
==============================================================

~~~~~ қысқарған сөздер 20 мысал ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.


수성철강환경      대표자 : 김병열       주소 : 충남 천안시 서북구 직산읍 4산단로 253
전화 : 010-9577-2606       사업자등록번호 : 315-20-61270

Copyright © 수성철강환경. All rights reserved.

010-9577-2606